در این که کاتالوگ و بروشور ابزارآلات بی نظیری در دنیای مارکتینگ هستند جای هیچگونه شکی نیست. اما مساله نحوه و چگونگی ارائه ی این چاپ ها است. شما می توانید یک چاپ بی نظیر را به شیوه ای نا مطلوب ارائه دهید، یا چاپی متوسط را از کانالی بی نظیر به دست مخاطب برسانید، قضاوت فنی شما موفقیت و کامیابی کدام روش است؟ تجربه نشان می دهد فرمی که یک کاتالوگ به دست مخاطب می رسد، اهمیتی همسنگ محتوا و طراحی آن دارد. کاتالوگ های خود را می توانید از طریق جاکاتالوگی و جا بروشوری به دست مخاطب برسانید، اداره، سازمان، شرکت یا برند خود را از این طریق تقویت کنید و جایشگاهش را ارتقا بخشید.
جا کاتالوگی، ثابت و متغیر
جا کاتولوگی را می توان در ابعاد مختلفی سفارش داد. ایستاده، یک طرفه و دو طرفه و رو میزی. بسته به شرایط دفتر، میزان زمانی که نیاز دارید از جاکاتالوگی استفاده کنید و البته کاتالوگ هایی که استفاده می کنید می توانید جاکاتالوگی های مختلفی سفارش دهید. بعضی اوقات هم وقتی نمی توان نمونه ی دندانگیر و مناسبی از بین مدل های موجود در بازار انتخاب کرد، چاره ای نیست جز این که دست به کار شد و مدل مورد نظر خود را ساخت. این امر هم می تواند در شرایط خاص به کار آید.
سفارش جا کاتالوگی و جای بروشور با کمترین هزینه
سه مدل اصلی جا کاتالوگی و جا بروشوری پر مخاطبی که در بازار طرفدار دارند را به صورت معمول در اختیار شما قرار می دهیم. برای در اختیار داشتن این نمونه ها کافی است به سایت مراجعه کرده و سفارش خود را از نظر تعداد و رنگ و شیوه ی ساخت و مدل مشخص کنید. اما اگر فکر در اختیار داشتن طرحی خاص را دارید، یا مدلی دیده اید و کنجکاوید چگونه و با چه قیمتی می توان آن را در اختیار داشت کافی است تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید، پاسخگوی شما خواهیم بود.
بررسی کادر برش
راهنما: 1- خط قرمز رنگ، خط برش است. یعنی قطعاً از کناره کار بریده می شود. 2- خط مشکی رنگ، حاشیه احتیاط است. یعنی در طراحی نوشته یا عکس مهمی در این بخش قرار نگیرد. چون احتمال برش وجود دارد.
بررسی کادر برش
راهنما: 1- خط قرمز رنگ، خط برش است. یعنی قطعاً از کناره کار بریده می شود. 2- خط مشکی رنگ، حاشیه احتیاط است. یعنی در طراحی نوشته یا عکس مهمی در این بخش قرار نگیرد. چون احتمال برش وجود دارد.
به جهت احترام به حقوق دیگر مشتریان، در صورت تاخیر بیشتر از 15 دقیقه نوبت شما لغو خواهد شد.
جا کاتالوگی و جا بروشور
در این که کاتالوگ و بروشور ابزارآلات بی نظیری در دنیای مارکتینگ هستند جای هیچگونه شکی نیست. اما مساله نحوه و چگونگی ارائه ی این چاپ ها است. شما می توانید یک چاپ بی نظیر را به شیوه ای نا مطلوب ارائه دهید، یا چاپی متوسط را از کانالی بی نظیر به دست مخاطب برسانید، قضاوت فنی شما موفقیت و کامیابی کدام روش است؟ تجربه نشان می دهد فرمی که یک کاتالوگ به دست مخاطب می رسد، اهمیتی همسنگ محتوا و طراحی آن دارد. کاتالوگ های خود را می توانید از طریق جاکاتالوگی و جا بروشوری به دست مخاطب برسانید، اداره، سازمان، شرکت یا برند خود را از این طریق تقویت کنید و جایشگاهش را ارتقا بخشید.
جا کاتالوگی، ثابت و متغیر
جا کاتولوگی را می توان در ابعاد مختلفی سفارش داد. ایستاده، یک طرفه و دو طرفه و رو میزی. بسته به شرایط دفتر، میزان زمانی که نیاز دارید از جاکاتالوگی استفاده کنید و البته کاتالوگ هایی که استفاده می کنید می توانید جاکاتالوگی های مختلفی سفارش دهید. بعضی اوقات هم وقتی نمی توان نمونه ی دندانگیر و مناسبی از بین مدل های موجود در بازار انتخاب کرد، چاره ای نیست جز این که دست به کار شد و مدل مورد نظر خود را ساخت. این امر هم می تواند در شرایط خاص به کار آید.
سفارش جا کاتالوگی و جای بروشور با کمترین هزینه
سه مدل اصلی جا کاتالوگی و جا بروشوری پر مخاطبی که در بازار طرفدار دارند را به صورت معمول در اختیار شما قرار می دهیم. برای در اختیار داشتن این نمونه ها کافی است به سایت مراجعه کرده و سفارش خود را از نظر تعداد و رنگ و شیوه ی ساخت و مدل مشخص کنید. اما اگر فکر در اختیار داشتن طرحی خاص را دارید، یا مدلی دیده اید و کنجکاوید چگونه و با چه قیمتی می توان آن را در اختیار داشت کافی است تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید، پاسخگوی شما خواهیم بود.