تعداد نظرات 1 نظر
کیفیت محصول
امتیاز
مقرون به صرفه
برچسب ها
محاسبه قیمت چاپ دیجیتال تراکت

حداکثر طول :99 سانتیمتر

حداکثر عرض :99 سانتیمتر

روکش

تحویل را مشخص کنید

آپلود فایل

فرمت فایل‌های ارسالی :

  • شما می‌توانید کارهای چاپی خود را در یکی از فرمت‌های زیر برای ما ارسال کنید.
    JPG, JPEG, TIFF, TIF, PDF
  • فایل های چند صفحه ای و پشت و رو به صورت pdf اپلود شود
  • نوع فایل ارسالی CMYK باشد.

فایل طرف اول

×

خدمتی نو از مجموعه ایران کهن

خدمتی نو از مجموعه ایران کهن به منظور سفارش فایل طراحی، با کلیک بر روی لینک زیر می توانید طرح مورد نظر خود را سفارش دهید و پس از دریافت طرح مجدد اقدام به ثبت سفارش چاپ نمایید.
ورود به طرح کهن

توجه کنید ! در صورت انتخاب ارسال فایل از طریق CD یا ایمیل، فایل های آپلود شده شما و یا طرح هایی که آنلاین طراحی نموده اید، از سفارش شما حذف خواهند شد .
ارسال فایل برای مجتمع چاپ ایران کهن :

شما می‌توانید فایلهای خود را از طریق، ارسال CD و از طریق ایمیل، به دست ما برسانید. درصورت عدم دسترسی به اینترنت پرسرعت می‌توانید ارسال فایل از طریق CD را انتخاب کنید و پس از پایان مراحل خرید، فایل خود را روی CD کپی کرده و شماره سفارش، تاریخ سفارش، شماره موبایل و نام خود را روی آن نوشته و به آدرس شرکت ارسال کنید.

روش های ارسال فایل
  • آدرس: تهران خیابان مطهری، نرسیده به چهار راه سهروردی کوچه سنندج، پلاک 6، مجتمع چاپ کهن
برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید ورود به حساب کاربری
1 دیدگاه
  1. حسن فلاخوئی نژاد
    حسن فلاخوئی نژاد | 1403/4/2 - 9:2:13

    قیمت و کیفیت عالی

    باتشکر از مجموعه کهن و پرسنل خوب و حرفه ای و پاسخگو

    پاسخ: خوشحالیم که راضی هستید


 سفارش و چاپ دیجیتال تراکت

چاپ تراکت دیجیتالی یکی از موثرترین و مقرون به صرفه ترین ابزارها به عنوان تبلیغ خدمات و محصولات یک کسب و کار است. این شیوه تبلیغاتی با تاثیرگذاری بر روی ذهن مخاطب، آن ها را در جهت استفاده از خدمات و محصولات مورد نظر سوق خواهد داد. یک تراکت خوب باید از ویژگی ها و مشخصاتی برخوردار باشد که بتواند بیشترین تاثیر را بر ذهن مخاطب داشته باشد. در این مقاله تلاش کرده ایم تا اطلاعاتی هر چند به صورت مختصر اما مفید راجع به مشخصات و ویژگی های تراکت برای شما بیان کنیم؛ با ما همراه باشید. 

ویژگی های تراکت دیجیتالی 

تراکت ها به عنوان یکی از قدیمی ترین شیوه های تبلیغاتی که با پخش گسترده در بین عموم مردم، آن ها را از خدمات، محصولات و برنامه های یک حوزه کاری آگاه خواهد کرد. این ابزار به دو روش دیجیتالی و افست چاپ شده و هر یک از این روش ها کاربرد و مزایای مختص به خود را دارند. تراکت های دیجیتالی عموما برای طراحی و چاپ تراکت با کیفیت مطلوب با تیراژ پایین به کار می روند و از نظر زمان و هزینه چاپ نسبت به روش افست بسیار سریع تر و مقرون به صرفه تر می باشد. جنس کاغذ، نوع برشکاری، ابعاد و سایز، طرح و ... از ویژگی های و مشخصات این برگه تبلیغاتی تا نشده به شمار آمده و امروزه از آن میتوان در جهت مصارف گوناگون بهره جست. 

 

بار محتوایی مفید در زمینه کاری مورد نظر و استفاده از عناوین، طرح، اشکال و تصاویر جذاب و همچنین رنگی یا سیاه و سفید بودن آن از مزایای یک تراکت دیجیتالی خوب به شمار می آید.

مشخصات تراکت به روش دیجیتالی 

در یک دسته بندی کلی می توان گفت که یک تراکت دیجیتالی باید از مشخصات و مزایای زیر برخوردار بوده تا بتواند بیشترین تاثیر را بر روی ذهن و جذب مشتری یا مخاطب داشته باشد : 

- استفاده از انواع کاغذ تحریر، گلاسه و .... در ضخامت های مختلف 

- ابعاد و سایز تراکت های دیجیتال به صورت (A5 ( 21 × 14.5 ؛ (A4 (21 × 29  یا سایز (A3 (29 × 42 یا بیشتر که هر یک به منظور اهداف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. 

-  استفاده از رنگ های جذاب و رعایت کد رنگ 

- استفاده از تصاویر اختصاصی و با کیفیت در طراحی و چاپ تراکت

- محتوای مفید و عناوین جذاب و تاثیر گذار