باتشکر از مجموعه کهن و پرسنل خوب و حرفه ای و پاسخگو
پاسخ:
خوشحالیم که راضی هستید
سفارش و چاپ دیجیتال تراکت
چاپ تراکت دیجیتالی یکی از موثرترین و مقرون به صرفه ترین ابزارها به عنوان تبلیغ خدمات و محصولات یک کسب و کار است. این شیوه تبلیغاتی با تاثیرگذاری بر روی ذهن مخاطب، آن ها را در جهت استفاده از خدمات و محصولات مورد نظر سوق خواهد داد. یک تراکت خوب باید از ویژگی ها و مشخصاتی برخوردار باشد که بتواند بیشترین تاثیر را بر ذهن مخاطب داشته باشد. در این مقاله تلاش کرده ایم تا اطلاعاتی هر چند به صورت مختصر اما مفید راجع به مشخصات و ویژگی های تراکت برای شما بیان کنیم؛ با ما همراه باشید.
ویژگی های تراکت دیجیتالی
تراکت ها به عنوان یکی از قدیمی ترین شیوه های تبلیغاتی که با پخش گسترده در بین عموم مردم، آن ها را از خدمات، محصولات و برنامه های یک حوزه کاری آگاه خواهد کرد. این ابزار به دو روش دیجیتالی و افست چاپ شده و هر یک از این روش ها کاربرد و مزایای مختص به خود را دارند. تراکت های دیجیتالی عموما برای طراحی و چاپ تراکت با کیفیت مطلوب با تیراژ پایین به کار می روند و از نظر زمان و هزینه چاپ نسبت به روش افست بسیار سریع تر و مقرون به صرفه تر می باشد. جنس کاغذ، نوع برشکاری، ابعاد و سایز، طرح و ... از ویژگی های و مشخصات این برگه تبلیغاتی تا نشده به شمار آمده و امروزه از آن میتوان در جهت مصارف گوناگون بهره جست.
بار محتوایی مفید در زمینه کاری مورد نظر و استفاده از عناوین، طرح، اشکال و تصاویر جذاب و همچنین رنگی یا سیاه و سفید بودن آن از مزایای یک تراکت دیجیتالی خوب به شمار می آید.
مشخصات تراکت به روش دیجیتالی
در یک دسته بندی کلی می توان گفت که یک تراکت دیجیتالی باید از مشخصات و مزایای زیر برخوردار بوده تا بتواند بیشترین تاثیر را بر روی ذهن و جذب مشتری یا مخاطب داشته باشد :
- استفاده از انواع کاغذ تحریر، گلاسه و .... در ضخامت های مختلف
- ابعاد و سایز تراکت های دیجیتال به صورت (A5 ( 21 × 14.5 ؛ (A4 (21 × 29 یا سایز (A3 (29 × 42 یا بیشتر که هر یک به منظور اهداف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.
- استفاده از رنگ های جذاب و رعایت کد رنگ
- استفاده از تصاویر اختصاصی و با کیفیت در طراحی و چاپ تراکت
- محتوای مفید و عناوین جذاب و تاثیر گذار
بررسی کادر برش
راهنما: 1- خط قرمز رنگ، خط برش است. یعنی قطعاً از کناره کار بریده می شود. 2- خط مشکی رنگ، حاشیه احتیاط است. یعنی در طراحی نوشته یا عکس مهمی در این بخش قرار نگیرد. چون احتمال برش وجود دارد.
بررسی کادر برش
راهنما: 1- خط قرمز رنگ، خط برش است. یعنی قطعاً از کناره کار بریده می شود. 2- خط مشکی رنگ، حاشیه احتیاط است. یعنی در طراحی نوشته یا عکس مهمی در این بخش قرار نگیرد. چون احتمال برش وجود دارد.
به جهت احترام به حقوق دیگر مشتریان، در صورت تاخیر بیشتر از 15 دقیقه نوبت شما لغو خواهد شد.
قیمت و کیفیت عالی
باتشکر از مجموعه کهن و پرسنل خوب و حرفه ای و پاسخگو
پاسخ: خوشحالیم که راضی هستید
سفارش و چاپ دیجیتال تراکت
چاپ تراکت دیجیتالی یکی از موثرترین و مقرون به صرفه ترین ابزارها به عنوان تبلیغ خدمات و محصولات یک کسب و کار است. این شیوه تبلیغاتی با تاثیرگذاری بر روی ذهن مخاطب، آن ها را در جهت استفاده از خدمات و محصولات مورد نظر سوق خواهد داد. یک تراکت خوب باید از ویژگی ها و مشخصاتی برخوردار باشد که بتواند بیشترین تاثیر را بر ذهن مخاطب داشته باشد. در این مقاله تلاش کرده ایم تا اطلاعاتی هر چند به صورت مختصر اما مفید راجع به مشخصات و ویژگی های تراکت برای شما بیان کنیم؛ با ما همراه باشید.
ویژگی های تراکت دیجیتالی
تراکت ها به عنوان یکی از قدیمی ترین شیوه های تبلیغاتی که با پخش گسترده در بین عموم مردم، آن ها را از خدمات، محصولات و برنامه های یک حوزه کاری آگاه خواهد کرد. این ابزار به دو روش دیجیتالی و افست چاپ شده و هر یک از این روش ها کاربرد و مزایای مختص به خود را دارند. تراکت های دیجیتالی عموما برای طراحی و چاپ تراکت با کیفیت مطلوب با تیراژ پایین به کار می روند و از نظر زمان و هزینه چاپ نسبت به روش افست بسیار سریع تر و مقرون به صرفه تر می باشد. جنس کاغذ، نوع برشکاری، ابعاد و سایز، طرح و ... از ویژگی های و مشخصات این برگه تبلیغاتی تا نشده به شمار آمده و امروزه از آن میتوان در جهت مصارف گوناگون بهره جست.
بار محتوایی مفید در زمینه کاری مورد نظر و استفاده از عناوین، طرح، اشکال و تصاویر جذاب و همچنین رنگی یا سیاه و سفید بودن آن از مزایای یک تراکت دیجیتالی خوب به شمار می آید.
مشخصات تراکت به روش دیجیتالی
در یک دسته بندی کلی می توان گفت که یک تراکت دیجیتالی باید از مشخصات و مزایای زیر برخوردار بوده تا بتواند بیشترین تاثیر را بر روی ذهن و جذب مشتری یا مخاطب داشته باشد :
- استفاده از انواع کاغذ تحریر، گلاسه و .... در ضخامت های مختلف
- ابعاد و سایز تراکت های دیجیتال به صورت (A5 ( 21 × 14.5 ؛ (A4 (21 × 29 یا سایز (A3 (29 × 42 یا بیشتر که هر یک به منظور اهداف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.
- استفاده از رنگ های جذاب و رعایت کد رنگ
- استفاده از تصاویر اختصاصی و با کیفیت در طراحی و چاپ تراکت
- محتوای مفید و عناوین جذاب و تاثیر گذار