قوانین و مقررات​​ 

لطفا به دقت موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات چاپ کهن بخوانید​

قابل توجه کلیه مشتریان عزیز در صورت وجود حساسیت بالا و خاص بودن وپیچیدگی سفارش لطفا به صورت حضوری مراجعه .فرمایید  

ورود کاربران به وب‏‌سایت چاپ کهن هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری چاپ کهن و سایر خدمات ارائه شده توسط چاپ کهن به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات چاپ کهن است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین چاپ کهن از سوی کاربر است

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

ساعات کاری دفتر مرکزی: 

شنبه الی چهارشنبه از ساعت 8:30 الی21:30
پنج شنبه از ساعت 14:00الی 21:00


کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت‏ چاپ کهن ‏ به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. چاپ کهن همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که امکان تولید هر یک از محصولات چاپی در ‏ چاپ کهن ‏ به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای ‏ چاپ کهن ‏ محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. همچنین در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده به حساب مشتری واریز خواهد شد.

‏چاپ کهن ‏ مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند بدون اطلاع قبلی، برای ‏ چاپ کهن ‏ محفوظ است. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند. همچنین با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه " تکمیل اطلاعات حقوقی " و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.

گارانتی محصولات

ما همواره آماده هستیم اگر کوتاهی یا اشکالی‌ در خدمات رسانی یا در محصولات ما وجود داشت، آن را پذیرفته و روندهای جبرانی مشخص را در پیش بگیریم. برای اعمال گارانتی جبران چاپ کهن، حتما باید محصول معیوب به چاپ کهن مرجوع شود. محصول را در اسرع وقت یا حداکثر ظرف 2 روزکاری پس از دریافت برای ما ارسال کنید. کارشناسان فنی ما در چاپ کهن ایراد مطرح شده توسط شما را برسی‌ می‌کنند و در صورت تایید آنها سفارش شما مشمول گارانتی چاپ کهن شده و مجددا با دقت و نظارت کامل، چاپ و ارسال می‌شود
​نکته: هزینه های جانبی از جمله هزینه های پیک، باربری و ... به عهده مجتمع نمی باشد. لذا هنگام تحویل سفارش محصولات را به دقت مورد بررسی قرار دهید..

چاپ‌کهن می تواند ارائه هر کدام از محصولات چاپی خود را در هر لحظه بر اساس امکان تولید تغییر دهد. بدین معنی که چاپ‌کهن می تواند محصول جدیدی را اضافه و یا بعضی از محصولات را حذف نماید. با این وجود چنانچه ثبت سفارش محصول حذف شده قبل از حذف محصول انجام شده و خریدار کد پیگیری دریافت کرده باشد، سفارش طبق روال در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت.

شرایط اعمال گارانتی:

۱. جابجایی و قرارگیری نادرست رنگ‌ها یا کامل چاپ نشدن طرح روی محصول

۲. برش محصول به داخل ناحیه اطمینان

۳. آسیب دیدگی‌ محصول

محصولات ما به دلیل ویژگی‌های فنی‌ و ذاتی خود به چند گروه تقسیم می‌شوند که ضوابط جبرانی چاپ کهن نیز براساس همین دسته‌بندی‌ها تعریف می‌شوند. لطفا برای اطلاعات بیشتر بخش گارانتی محصولات را با دقت مطالعه بفرماید.

خسارت در هنگام حمل و نقل

ارسال در محدوده تهران:

چاپ کهن ‏ همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد.
به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از جانب ما بوده، سفارش شما مشمول گارانتی چاپ کهن شده و در اسرع وقت مجددا با دقت و نظارت کامل، چاپ و ارسال می‌شود.(هزینه حمل ونقل به عهده مشتری میباشد)

ارسال به سراسر کشور:

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و چاپ کهن ‏ تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۴۸ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به ‏ چاپ کهن ‏ اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به چاپ کهن ‏ ارسال شود.

سیاست قیمت گذاری

در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، ‏چاپ کهن ‏ موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود.

نمایندگی

‏ چاپ کهن ‏ در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی ‏ چاپ کهن ‏ اطلاع دهید.

فرم عمومی

از فرم های عمومی جهت کم کردن هزینه های چاپی استفاده می شود. در فرم های عمومی هزینه چاپ، زینک، برش و صحافی بین تمامی سفارشات تقسیم می شود این مورد باعث کم شدن هزینه ها می گردد.

لیست محصولات وب سایت با فرم عمومی: کارت ویزیت،سربرگ، تراکت، بروشور،پاکت، فاکتور، لیبل،زیرلیوانی و زیربشقابی،پوستر،کارت دعوت و پستال

نکات قابل توجه :
سفارشات بعد از چاپ دارای نهایتا 20% اختلاف رنگ با فایل، در یک مانیتور استاندارد از لحاظ رنگ و روشنایی می باشد و این مورد به این دلیل است که سفارشات متنوع با رنگ بندی های مختلف در فرم های عمومی چیده می شوند.

کارهای لایه باز و RGB تضمین چاپی ندارد، در فایل های لایه باز امکان جابجایی فونت ها و در کارهای RGB امکان تغییر رنگ وجود دارد.

توجه داشته باشید که پرداخت فاکتور به منزله تائید نهایی سفارشات محسوب می گردد و فقط تا زمانی که وضعیت سفارش در پنل کاربری شما درحال فرم بندی باشد امکان حذف سفارش وجود دارد و پس از این مرحله به هیچ عنوان امکان کنسل کردن سفارش و یا اعمال تغییر در طرح وجود ندارد.

کارهای تنپلات (رنگ پر) به علت امکان ایجاد لک،تغییر رنگ، پشت زدگی و حباب دار شدن روکش سلفون ضمانت چاپی ندارند.

در تمامی سفارشات چاپی 5% الی 10% از کل کار به عنوان پرت( ضایعات کاغذ، خرابی رنگ، سلفون، لمینیت و ...) در نظر گرفته می شود.

چاپ تمامی متون به صورت انگلیسی امکان پذیر نمی باشد.

در تیراژ سفارشات چاپی 5% الی 10% تلورانس وجود دارد
در سفارشات دارای کادر احتمال وجود خطای برش وجود دارد

در کارت ویزیت و تراکت امکان 1 الی 2 میلی متر خطای برش وجود دارد.

در فرم های دارای یووی موضعی احتمال جابجایی تا یک میل وجود دارد.

رنگ نقره ای و طلائی در فرم های عمومی امکان چاپ ندارد؛ این 2 رنگ باید در شیت اختصاصی چاپ و هزینه جداگانه برای آن ها در نظر گرفته شود.

امکان ناخوانا بودن Qr_Code در سفارشات وجود دارد.

در برش معمولی پاکت ها، ساخت پاکت به صورت دستی بوده و احتمال خطا در کادر غیر قابل اجتناب می باشد.

ممکن است نقاط عطف در محصول ساک دستی دارای درصد کمی شکستگی باشد.

در محصول ست اداری جهت به دست آوردن رنگ مورد نظر شما ارائه نمونه رنگ الزامی می باشد.

در صورت نیاز به رنگ ساختگی هزینه آن جداگانه برآورد می گردد.

فرم اختصاصی

با توجه به حساسیت سفارشتان از لحاظ رنگ، کاغذ، صحافی و… پیشنهاد ما به شما مشتری گرامی سفارش بصورت فرم اختصاصی می باشد. کیفیت فرم های اختصاصی نسبت به فرم های عمومی بیشتر می باشد. در تمامی فرم های اختصاصی ناظر چاپ بصورت اختصاصی برای آن سفارش در نظر گرفته می شود و اختلاف رنگ و پرتی کاغذ کاهش می یابد. فرم های اختصاصی بر اساس نوع سفارش برآورد هزینه می گردد.

امکان حضور ناظر از طرف مشتری در فرم اختصاصی وجود دارد. این درخواست باید به یکی از کارشناسان فروش اطلاع داده شود.

زمان حضور ناظر از طرف مشتری توسط چاپ کهن تعیین و اعلام می گردد.

زمان تحویل

در نظر داشته باشید که فرایند تولید (تعداد روزهای اعلام شده) پس از تایید نهایی فایل آغاز خواهد شد.
در سه ماه آخر سال به علت حجم بالای سفارشات امکان تاخیر در زمان تحویل وجود دارد.
روزهای پنج شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی جزو روزکاری نمی باشد.
امکان تاخیر بنا به حجم سفارشات و تعطیلات رسمی تا 3 روزکاری وجود دارد.

چاپ مجدد

موارد بالا را به دقت مطالعه نمایید چنانچه مواردی خارج از نکات ذکر شده پیش آید بعد از بررسی های لازم چاپ مجدد صورت می گیرد .
برای چاپ مجدد حتما باید کالای دریافت شده مرجوع گردد.
ارسال سفارشات پس از تسویه حساب مربوطه امکان پذیر است
شكايت و مرجوعی نسبت به كالا تا هفت روز كاری پس از ارسال امكان پذير می باشد.
بعلت حجم زیاد سفارشات، امکان نگهداری محصولات آماده به ارسال شما تا 7 روز کاری امکان پذیر است. پس از آن سفارش به انبار های عمومی ارسال خواهد شد و چاپ کهن هیچ مسولیتی نسبت به آن نمی پذیرد.

چاپ کهن برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه‌ی خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد