محاسبه قیمت پوستر
تعداد نظرات 4 نظر
کیفیت محصول
امتیاز
مقرون به صرفه
برچسب ها

حداکثر طول :32 سانتیمتر

حداکثر عرض :48 سانتیمتر

روکش

تحویل را مشخص کنید

آپلود فایل

فرمت فایل‌های ارسالی :

  • شما می‌توانید کارهای چاپی خود را در یکی از فرمت‌های زیر برای ما ارسال کنید.
    JPG, JPEG, TIFF, TIF, PDF
  • فایل های چند صفحه ای و پشت و رو به صورت pdf اپلود شود

فایل طرف اول

×

خدمتی نو از مجموعه ایران کهن

خدمتی نو از مجموعه ایران کهن به منظور سفارش فایل طراحی، با کلیک بر روی لینک زیر می توانید طرح مورد نظر خود را سفارش دهید و پس از دریافت طرح مجدد اقدام به ثبت سفارش چاپ نمایید.
ورود به طرح کهن

توجه کنید ! در صورت انتخاب ارسال فایل از طریق CD یا ایمیل، فایل های آپلود شده شما و یا طرح هایی که آنلاین طراحی نموده اید، از سفارش شما حذف خواهند شد .
ارسال فایل برای مجتمع چاپ ایران کهن :

شما می‌توانید فایلهای خود را از طریق، ارسال CD و از طریق ایمیل، به دست ما برسانید. درصورت عدم دسترسی به اینترنت پرسرعت می‌توانید ارسال فایل از طریق CD را انتخاب کنید و پس از پایان مراحل خرید، فایل خود را روی CD کپی کرده و شماره سفارش، تاریخ سفارش، شماره موبایل و نام خود را روی آن نوشته و به آدرس شرکت ارسال کنید.

روش های ارسال فایل
  • آدرس: تهران خیابان مطهری، نرسیده به چهار راه سهروردی کوچه سنندج، پلاک 6، مجتمع چاپ کهن
برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید ورود به حساب کاربری
4 دیدگاه
  1. مژده کریمی
    مژده کریمی | 1400/10/7 - 14:57:4

    کیفیت محصول

    مقرون به صرفه
    امتیاز

    تجربه بسیار عالی

    کیفیت و قیمت بسیارعالی 🌿🌹 فقط کاش برای آپلود تصاویر چند برگی، گزینه ی فایل فشرده نیز اضافه شود. در جریان تبدیل صفحات به pdf ظاهرا از کناره های کار کم شده و من متوجه نشدم و کار از A3 کوچکتر شده 😔

  2. پوریا عظیمی
    پوریا عظیمی | 1400/8/5 - 19:33:26

    کیفیت محصول

    مقرون به صرفه
    امتیاز

    قیمت و کیفیت عالی

    بنده از مشتری های قدیمی شما هستم بسیار ممنونم از حسن صداقت و همکاری شما

  3. علی ایمانی
    علی ایمانی | 1400/7/2 - 19:49:43

    کیفیت محصول

    مقرون به صرفه
    امتیاز

    قیمت و کیفیت عالی

    دوستانی که پوستر با طرح دلخواه برای خونه میخوان همین رو بگیرن کیفیت مناسبه قیمت هم نسبت به بقیه جاها بهتر هستش

  4. رضا احیائی
    رضا احیائی | 1400/3/10 - 11:31:27

    کیفیت محصول

    مقرون به صرفه
    امتیاز

    قیمت و کیفیت عالی

    واقعا ممنونم . تجربه خیلی خوبی بود . کیفیت بالا و قابل قبول بود .


 چاپ پوستر دیجیتال

پوستر دیجیتال و تبلیغات محیطی

وقتی که قرار به تبلیغات محیطی است انتخابی بهتر از بیلبورد، بنر و پوسترهای بزرگ وجود نخواهد داشت. برای برآورده سازی نیاز تبلیغات محیطیِ سازمان خود می توانید روی مجموعه ی چاپ ایران کهن حساب باز کنید.
علاوه بر نمونه ی انحصاری بنرهای ایران کهن که ابعاد 1 در 3 متر دارد و به صورت آماده برای نصب در اختیار شما قرار می گیرد مجموعه ی ما این آمادگی را دارد تا در ابعاد استاندارد(تناسب در طول و عرض در چاپ بنر اهمیت دارد) به شما خدمات ارائه کند. کیفیت بالای ماشین های ما در کنار تخصصی که در چاپ دیجیتال داریم متضمن در اختیار داشتن بنر و بیلبوردهای فوق العاده جذاب و محسور کننده خواهد بود. با اطمینان می گوییم که کار ما معمولی نیست و نتیجه ی همکاری با ما مجذوب شدن مخاطب خواهد بود.
مواد اولیه ای که در چاپ به کار می بریم چه برای بنر و بیلبورد چه برای پوستر بهترین ها خواهند بود و این آمادگی را داریم که نمونه های ضد آب هم در اختیار شما قرار دهیم. کارهایی بادوام، مقاوم در برابر عوامل مخرب محیطی و سازگار با شرایط جغرافیایی منطقه ای که در آن سکونت دارید. اگر نمونه های قرار داده شده به صورت قالب نیازهای شما را برآورده نمی سازند و ماده و طرحی خاص را در نظر دارید با ما تماس بگیرید؛ سفارش شما هرچه که باشد قابلیت اجرا به بهترین نحو را دارد.
نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که وظیفه ی بنر و بیلبورد به طور کلی جلب توجه از دور دست ها است. در نتیجه کیفیت بالای چاپ حیاتی است زیرا در صورت سستی در این امر لبه های کار دندانه دندانه نمایش داده می شوند و مخاطب میلی به نگریستن نشان نخواهد داد.
پوستر با اسامی دیوارکوب ،آفیش و پلاکات هم نام برده میشود به صفحات  کاغذی در قطع معمولا بزرگ که روی دیوار یا در معرض دید عموم نصب می شود اطلاق میشود. در اواخر قرن نوزدهم، پوسترهای دو نقاش فرانسوی (ژول شره) و (تولوز لوترک) تأثیر چشمگیری بر روند طراحی در این زمینه داشته‌اند.
 بعضی به ژول شره ، لقب «پدر پوستر» را داده‌اند. در اوایل قرن بیستم رسانه ای شناخته شده و موفق بود و به ویژه در شهر پاریس، بسیاری از هنرمندان طراح پلاکات گرد آمده بودند. رنگهای شاد و زنده پوستر، برای عامه مردم جذاب و دوست داشتنی بود و گاهی شبانه پوسترها را که به تعداد محدود و برای نصب در گذر گاه‌های عمومی به شیوه لیتو گرافی تکثیر می‌شد، از دیوارها برمی‌ داشتند و و در منزل خود نصب یا نگه داری می‌کردند و امروزه بعضی از این پوسترها در موزه‌ها و مجموعه‌های شخصی یافت می‌شود. پیشرفتهای فنی لیتوگرافی (چاپ سنگی) در آغاز قرن بیستم، کیفیت پوستر هارا متحول نمود و طراحان با جسارت کافی از زمینه‌های تخت رنگی در آثار خود استفاده می‌کردند. با توجه به اینکه هدف محتوای پوسترها چند منظوره(انواع زمینه های محتوایی در سیاسی نظامی ،تجاری، آموزشی بهداشتی و...) می باشد و  برای جلب توجه و اطلاع رسانی  می باشند می تواند جنبه هنری،علمی،آموزشی، تجاری و .. باشد بهره گیری از گرافیک برای انتقال مفاهیم بجای نوشته خصوصیت بارز پوستر می باشد .  البته  از ترکیب نوشته وعکس استفاده می کنند ،برای چاپ پوستر بسته به سایز و تعداد آن می توان از انواع چاپ دیجیتال، عریض و یا افست استفاده کرد . مجتمع چاپ کهن با تکیه بر تجهیزات و امکانات موجود در هر سه زمینه چاپی آمادگی پذیرش و چاپ سفارشات پوستر در هر اندازه و تیراژی می باشد .کیفیت بالا، چاپ فوری همراه با قیمت مناسب از خصوصیات بارز محصولات چاپ دیجیتال ایران کهن است.  

هیچ‌چیز به اندازه‌ی تصاویر به سهولت نمی‌تواند ما را متاثر سازد. چاپ پوسترهای تبلیغاتی راهبردی عالی برای کسب حضوری چشمگیر و محسوس در فضاهای عمومی است، به ویژه این روزها که تقریبا هرکسی با پیام‌های دیجیتال بمباران می‌شود. ما با دیدن پوسترهای واقعا خوش‌ترکیب و زیبا لذت می‌بریم. پوسترهای تبلیغاتی عالی به وسیله گزینش هوشمندانه‌ی عواملی از رنگ‌ و طرح گرفته تا جلوه‌های دیداری مانند پوسترهای فلورسنتی، کنجکاوی ذاتی و توجه ناخودآگاه ما را مجذوب و متاثر از خود می‌کنند.

همین امر در مورد پوسترها نیز مصداق دارد؛ حتی درون مایه‌های آشنا در تصویر با وضوح و جزئیات بالا حیات بیشتری پیدا می‌کنند و آنچه که تا کنون دیده نمیشده ناگهان مشهود و آشکار می‌شود. به این شیوه، تاثیرات آگهی‌های کلاسیک پوسترهای تبلیغاتی به نحو احسن مورد بهره‌برداری واقع شده‌اند. درهمه‌ی مکان‌هایی که اطلاعات مهم باید به صورت برجسته‌ای در اماکن عمومی به نمایش درآیند و از گروه‌های هدف آن نیز نهایت بهره برده شود، پوسترهای تبلیغاتی به نقش خود به عنوان رسانه‌ی تبلیغاتی منتخب ادامه می‌دهند.