ارسال کارت پستال، سنت طولانی مدت برای بسیاری از کسب و کارها در فصل تعطیلات است. کارت های تبریک می تواند به کسب و کار شما در تماس با مشتریان خود کمک کند و همچنان برند خود را در سال جدید ایجاد کنید.اما ممکن است به هردلیل شما بخواهید یک بازنگری در طراحی کارت پستال خود انجام دهید.
بسیاری از کارت های تبریک عمومی به زودی پس از دریافت آنها فراموش می شوند، اما یک کارت منحصر به فرد و شخصی برای مدت طولانی به یاد می ماند. در اینجا چندنکته مهم در زمینه نحوه طراحی و چاپ کارت های تبریک برای کسب وکارشما لیست شده است
1- برای طراحی کارت پستال وقت کافی در نظر بگیرید از شروع کار تا انتها
شما واقعا برای طراحی کارت پستال خود نیاز به زمان زیادی ندارید. با این حال، همیشه محتاط هستید که زودتر شروع کنید. اگر چه ممکن است با طراحی مناسب و توانایی copywriting برای ایجاد یکی در نیم ساعت امکان پذیر باشد، شما باید وقت و فرصت خود را برای پیدا کردن کارت خود به مخاطبان خود بدهید.
خیلی از افرادی نمی توانند مفهومی مناسب از طرح پیشنهادی خود به طراح ارائه دهند در این مواقع است که باید در اول متوجه شوید ...چون بعد از طراحی ممکن است بارها و بارها در طرح خود بازنگری کنید
شماآزاد هستید که کارت های تبریک خود را با هر طراحی و طرح مورد نظر خود چاپ کنید، در نظر بگیرید که فضای کافی برای یک پیام دست نوشته ای را داشته باشید.
کارت خود راکه طراحی کنید آن را برای مخاطبان خود قابل درک کنید که اگر بیش از یک لحظه به درک کارت تبریک خود شک داشته باشید، طراحی مجدد را در نظر بگیرید. اگر این یک کارت مضمون برای یک فصل خاص یا یک رویداد باشد، از اولین نگاه باید از آن آگاه باشد.
طرح بندی عمودی دارای یک نگاه معمولی است و تمایل بیشتری به فضای کارآمد دارد. این می تواند برای یک نسبت بصری نسبت متعادل از کارت بهتر است. بیشتر کارت های تبریک خریداری شده در فروشگاه نیز روی قفسه ها نمایش داده می شوند، و پس از آن، اکثر مردم به این طرح عمودی تشویق می شوند. اما اگر کارت های شما از طریق ایمیل ارسال شده یا دستی تحویل داده شود، طراحی افقی ممکن است حساس تر باشد.
قبل از ارسال کارت خود به چاپ، چند مطالعه در مورد طراحی کارت تبریک داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که طرح ها همه همان موضوع را دنبال می کنند، اما خیلی مشابه نیستند. این امر شما را مجبور می کند عمیق تر در مورد آنچه که در مورد مشتریان خود می دانید بفهمید و به شما در درک عمیق تر آنها کمک می کند. هنگامی که یک طراحی تبریک انتخاب شده است، می توانید از یادگیری خود برای بهبود نسخه های آینده طراحی و دیگر مواد چاپی استفاده کنید. شما همیشه می توانید طرح های دیگر را برای سال آینده نگه دارید.
زمینه تصاویر شما مهم است،. گاهی اوقات حتی یک تصویر خوب می تواند نادرست باشد. در بسیاری از موارد، تصورات کمتر اعتراضی از تم ها، موجودات فانتزی، حیوانات و اشیا بیش از آن کافی است. اگر شما نیاز به نشان دادن شخص دارید، مطمئن شوید که گیرندگان می توانند ارتباط برقرار کنند.
وقتی کارت تبریک خود را طراحی میکنید، موضوعات مربوط به جنسیت باید کاملا در نظر گرفته شود. این فقط به خاطر صحت سیاست طراحی نیست، بلکه برای جلوگیری از گمراه کردن مخاطبان گسترده است. اگر قصد دارید به یک جنسیت خاص درخواست تجدیدنظر کنید، قبل از انجام طرح خود، قبل از اینکه متوجه شوید، این مسئله را درک کنید.
طراحی کارت پستال خود را بسیار آسان تر از انتظار شما می توانید انجام دهید. درست است که از یک قالب کارت تبریک استفاده کنید. با استفاده از یک الگو برای طراحی شما می توانید به شما در پیدا کردن طرح ها و فرمت های مناسب برای نیازهای شما کمک کند.
شما ممکن است متوجه شده باشید که کارت پستال های تعطیلات اصلی همیشه در طرح های خود آیکون های مذهبی ندارند، حتی زمانی که آنها برای تعطیلات "مذهبی" مانند کریسمس یا هانوکا طراحی شده اند. برعکس، شما همچنین می توانید پیدا کنید که کارت های با خلوص بیشتر مذهبی اغلب تصاویر و مراجع سکولار مانند درخت کریسمس، بابا نوئل و مردبرفی را حذف می کند.
از همکاران، دوستان و خانواده خود برای افکار خود در طراحی کارت تبریک بپرسید. بدون اینکه به آنها بگوید کارت چه چیزی است، از آنها بخواهید که نظرشان را بدهند. اگر این کار را نکنید، ممکن است بخواهید طراحی کارت تبریک خود را دوباره انجام دهید.
نظر شما درباره ۱۱ نکته که در طراحی کارت پستال موثر واقع می شود چیست؟